27. ruj 2018.

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako,
dolazi,
pa se smanjuje
al traje ...
U skoli
postojale su dvije procjene:
"ima vremena"
i "nema vremena" ...

Svijet je napravljen od betona.
Svijet je izrađen od zeljeza.
Protiv pljackanja banaka i aerodroma ...
Nemam vremena
nizasto vise,
nemam vremena...
Vise povjerenja imam u sumu.
Da slusam ptice.
Razocaran.
To mi se svidja.
Ljepljivi motiv
pjevanje s vjetrom.
Nekud nekad
trcim,
bez daha!
Nemam vremena ...
Nemam vremena.
S nekim
o necemu
raspravljam
besmisleno.
A vidim
sve manje i manje je veceri
svitanja
i jutarnjih zora...
Gotovo se i ne sjecam
necijeg iskrenog osmjeha ...
U zagusljivom automobilu -
kao u loncicu.
vracam se kuci.
Otvaram vrata,
knjigu
stan
pobijedili su,
govorim sebi u bradu...
Procitao sam ih
ali kasno
Sad i nemam vise vremena
ponovno puzeci
da im titram jaja
i podilazim
Ljut
i od nevjerice zanjemio ...
Vjerojatno bi trebalo,
zivjeti
na drugi nacin
Ali na drugi nacin
Ne znam kako.
Ja sam slab.
Iz nerazumljive melankolije
Iscrpljen ...
Trebao bi biti jak
pozitivno razmisljati!
Slijediti ostre misli
Trebao bi biti svoj...
Trebao bi biti ...
Al nemam vremena!
Opet se mijenjam
kao vjetar
u planinama.
Telefonom
Pozivam Sarajevo ...
Zenu
najbolju
u svijetu,
da ucinim sretnom...
Nemam vremena
Ja se krecem
u planiranim mislima
i rokovima.
Slusam prispodobe
sto prodaju lazi
zatucanoj svjetini
putem javnih medija
I pisem poeziju
koju niko ziv ne razumije...
Nemam vremena
ni zasto pametnije
nemam vremena ...
Poput mladog dzakona
u svecanoj crkvi,
glas mi cvili na vjetru...
Ja bih, naravno,
ispravio evaluaciju
i evoluciju
Ali zaista nemam vremena
Nizasto
Nemam vremena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...