24. sij 2009.

Proklestvo strasti


Da,
bio je to zalet neobuzdane fantazije
Maja Libre
pojavljivala si se iskradena
od sopstvene samoce
saptala reci raskrinkavanja tisine
iz vlastite koze nicala bujno
bilo je vece finigiranih stimunga
razrez na suknji i dubok dekolte
sve ono sto mi je trebalo
za pocetak s tobom
mirisala na
parfum de la Rose
moje oci u gorucem plamenu
sjale..
a i tvoje lutale u maglama...
Kao puls srca,
spolovilo izgaralo u tvom dlanu
uzdasi jaci od nagaznih mina
moj opus decibelnika
masakr reci
sledio je kondicionalu
u sumraku sobe podrhtavali
izmedju sjena ko uvezbani poenteri
slusali grmljavinu kisom pracenu..

Na oblacima
...noseni orlovskim krilima
u nedogledne visine
povezani uz nize nagone
pevali Aleluju...

Bedra tvojih kukova
seme u brazdi materice
vulva napukla napola
zbog zadocnelih kisa
kroz opsjene pesmom te tesio..

...Seizmografija misli i uverenja
u zoru je padala pokosena
izmedju ljubavi i strasti
brodolom ludila,
u sumrak pameti
rasla prokletstva
na putu utuljenim ceznjama
trazili slucajnosti
a mozda je i sudbina tu vece
igrala sa nama,
ko zna...



Ps; Ovu poemu sam posvetio vrlo dragoj i postovanoj pesnikinji iz Sapca, Maji Milovanovic.Kao odgovor i inspiracija na njene stihove, s kojima ta velika pesnikinja svojom grandelokventnom poezijom ume i zna da me ponese.

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...