30. srp 2010.

Puls do kraja(nadpevavanje sa poetesom M.Libre)


Rukama sam izmedju tvojih vrelih butina....
na prstima pulsiras beskrajnoj sreci
pomozi mi,
ugasi pozudu medju nama
i skini mracnu zavesu s ociju
osvezi me dahom tvoje duse
dlan mi je vlazan od tvojih usana
a ti mazna njezna i raspojasana
u sapat hrapav pretvorena....

najradije bi da udjem sav
do usca orgazma da utonem u poplavama
do srzi srca
do duginih boja u tvojim ocima
u nas svet pomracenja ....

................
a ja sam tako otvorena
i prodires
lagano....
drzis mi bokove
mokar si
u ocima ti neka cudna glad
neutoljiva
najednom....
silan si
slatka bol
vadis ga
njime milujes mi trbuh
igras se
a tako bi
a tako bih.....
poljupci divljaju,
......molim pogledom
dovrsi
srastanje
nekoliko naglih trzaja
ostani jos malo u meni
volim taj puls
do kraja....

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...