7. pro 2007.

Kad mi te nema

...Kad mi te nema u snovima

tad sam sam na dnu mojih pjesama

i ljut je okus na mojim usnama

a oci mi prekriva paucina............

.................Sto sve nisam video

i dozivio s tobom,

ramena osjetio razmazena

hiljadu puta odlazio,

pa se vracao....

Kao u zavrzlami sumnji i brojeva,

mnozenja dijelenja i oduzimanja

u rjesenjima uhodio tvoje njezne oblutke kradom,

kao svjetlost kad se pojavi,

pa nestane,

dolazila si i ostavljala nade..........

................Kao grom su ti oci crne

takvu oliju jos vidio nisam

silazila si s tamnih oblaka nocim,

padala kao kisa po meni,

udarala kao munja u srce

vrijeme kao da me je zavezalo uz tebe

u moje boje si se pretvorila,

kao rijeka tekla si u meni,

i sve grijehe uzela mi,

sve grijehe..........

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...