18. velj 2009.

Irreparabile za Maju Libre



Promatram te u trenucima
najtananije reakcije milovanja
oci ti sjaju bljestvilom belog porculana
tvoje spolovilo dise
ko hidra bacena talasom mora na pucinu
pupoljak ruze nabubren sisem
igram se nasom pricom ljubavnom
fantazmagoricnim snom
demonizmom
prstima ti otvaram lati
purpurnog maka i ljubim ga
od riznica oziljaka do uzdignuca zrtvovanja
zateknuti u krhkosti mazenja...

A ti bi da me se odreknes
iz kurtoazije, Maja Libre
koji apsurd i nesreca
trazis da ti vratim proleca
i osuncane proplanke
poredis s kvazi pesnicima
i odrices moje pesme
logoreje bolnog naricanja
koju pevam o ukletim ljubavima
kao nasa
u svojim himerama mucnina
i uznemirenja...

sve u ceznji strasti
naletima pohote do besnila...

Blistav kad si blizu strasnog zagrljaja
kad si tu sve prestaje da boli
u gustari mraka u pasivnom mrtvilu
sunce zasja
s kojim se kadkad zatecem
na fetvama naseg duha kad zapalis vatru
u tudjim naocarama mozda si izopacena
u seksualnim prohtevima
u mojim nisi
iz detalja ljubavnog meteza ko slike secanja
na nasu ljubav
prozimanja,
spolovilom prodiranja do srca
sad evo lutam mislima za tobom
kao razbojnik noci,
kao vojnik na strazi s izgubljenim geslom
kao osveta ostavljene zene
kunem i bacam bombe pretnje
na mrtve sjene...


Plave salvete u mojim djepovima
kult estetskog kanona
lep osvrt
eho Prevera uz partiju saha..
bojim se da ne preteramo vulgarnostima
a davala se mladim poenterima
slepim elanom kucke
koji su krv tvoju svezu sledili
pitomim poljem rascvalog cveca
i o tom pevala
nezasita vracala mi se
na drilovan nacin kakav se danas neguje
po trgovima ljubavi u velikim gradovima
u Veneciji Rimu ili Tokiu na primer
upisivala se
vatrenim stihovima stihije
nemilosrdna poput prirode
kud si stizala srca si kidala
mladim ljubavnicima...

A mene,
predelima uobrazilje milovala
alhemijom sna ticalom maste
neovisna sizea u sutone
tamo u nekoj prestavi za kaskadere
po narudjbi djavola tek tako u dokonosti
licemerno bez obzira
mene kvazi pesnika lazno volela...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...