5. velj 2009.

Pasijansa bunila...za Maju Libre

Sanjajuci te u predsnovima
ludih fantazija
u okrilju noci ljubio ti ledja
spolovilom milovo guzove
otkrivao organiku zudnje
heppiend sudbine
vodala si me rajskim bastama
katarzi uspavanih strasti
trenutku koji vredi zivota
ludilo koje me je uvek tebi privlacilo...

.. Znala si kad si doplutala
da sam iscrpljen do kraja
reduciran mentalnim mukama
moj kolibric duha
vesnik strasti
nosen orlovskim krilima
bozanska volja
diskurs pesme i tela...

Sve si mi napokon !

...I onda kad si me zanela igrom reci
u tvoje metaforicne temporale
magicne aure
bila si vidovita u predskazanju
zedz za vecitim posedovanjem
naziranja u izmaglicama jalove noci
faustovski strahovi
rukopis bozanskog proklestva
ljubav izobilja,
kult tela
konture sexa,
razularenih strasti..

Tvoje nemirne usne
vreo dah
drhtav glas na mom vratu
trbusni leptiri u utrobi
kupola slatkastog bola..

..da, sve si mi!

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...