26. stu 2007.

Carima slutnji pokudnih,(Crv sumnje)

Strize tisina,milice moja

zakljucavam zadnje na kuci brave

evo i crv u zidu ruci

bukvojed straha doliva strave...

... Bojim se da me ostavljas drugoj

u noci punoj prijetnji,

da si me ono imala pa dala

ko poljubac prvi u setnji...

.....U carima slutnji nekog drugog stanja,

kad smo noci bluda uzdasima pleli

tada si mi govorila duso

da si sretna od kad smo se sreli.

....A sad evo i vrijeme odmice

lavirinti puteve nam stezu

klupko zara i ljubavi nase

dal te i sad jos za mene vezu..

......Crv u zidu pomracena uma

jos remeti onaj stari plan

ti otsutna sa lutkama svojim

trazis nekog,a ja ovdje sam..

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...