28. stu 2007.

Stampedo strasti


U tvojim carolijama
spontana hipokrizija
slutnjom vodjena do vansebljenja
na zvuk rijeci u grimasama njeznosti
od jednostavnosti do uzbudjenja...

Prati nas Black Magic Santana...
.....Soba je poluzatamljena
i svijeca u uglu dogorijeva...

Ljubis slijepo moje usne
zatvorenih ociju isisavas me u mlazevima.
Bitna celija ravnoteze se pomjera
do membrana srca niti srastanja
nasih dusa.

Retrospektiva goruce pozude narasta,
inkubacija ceznje i bola kvrca u krvi,
kvarcna iskra zaiskri zjenicom oka,
i mog i tvoga..
Tijela u blud pretvorena
Sagorevaju....

Onda me uzimas pa ostavljas
privlacis i odbijas nesvjesno,
od privlacnosti do odbojnosti gubitka...
Vri strast u jezgru klitorisa
rezignancija jecaja preplavljuje
moja cuvstva usidrena na tvojim grudima i pupku.
Lebdimo kroz svjetlost nebeskog tijela,beztjelesni
u uglu aorte izrasta mak purpurnih boja,
ja u leptira pretvoren,
nektar omame usisavam,
i omamljen u nesvjest njeznosti padam.

3 komentara:

  1. Krizantema-citala sam Romantik i ranije negde tvoju poeziju,pises predivno,meni si jedan od najboljih eritikomana poezije koje sam do sada procitala.Kada ce izaci tvoja nova knjiga?

    OdgovoriIzbriši
  2. bravo romantik super su ti poezijee samo nastavi

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Dajo,pa gdje si ti,nista ovdje na blogu nisi pisala?Pozdrav vam svima kod kuce.

    OdgovoriIzbriši

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...