28. stu 2007.

Jednoj Jeleni


Ti pobuđuješ izravni erotizam
i izazivaš duboku jebačku emociju
mnogi su da te posjeduju
imali sličnu kombinaciju.


No, zar i tebi kao ljudskom biću
priroda nije podarila očaj
tebi tako sad obožavanoj,
zar ne može doći običan kraj.

Ponosna si i to je u redu
zato te poredim s boginjom ljepote
prostački, nužno iz pohote
cesto u prolazu cjelivam ti stope.

Vidiš, kako o tebi pjevam ko` o svecu
možda nikad` to da shvatiš,
doista ti si ganula mi dušu,
al` u nju teško ikada da svratiš.

Ja teško spajam krajeve s ljepotom
veslo mog plutanja potonulo davno
i kad sam se na te osvrnuo pjesmom
to je samo osvrt pucanja u prazno.

.............................Epilog;
Sad Jelenu vidjam napumpanu

moje strasti sve bivaju manje
dok je gledam u drugome stanju
već i moje stanje, postalo je sranje...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...