Iz sjecanja na tebe

Volio sam te uz grmljavinu

ranog proljeca

svih onih kisnih veceri

kao ova veceras

na krtcnjaku plantaze su nicali

zaneseni nasi snovi

na pupoljku divljih ruza

nada u nedogled ljepote cvjetala

u blizini mrava usjedlica,

na mravinjacima

dugo bi aksamlucili

s iscekivanjima boljih vremena...

Slijepoj ljubavi

oci otvarali do vasiona

slusali smo sapat

zemlje i miris trava

ljubli se na radjanju sunca

tik u horizontu

pratili let mlaznog aviona...

Zadajala si me

mlijecnim sokom srece

drhtala u koljenima

poplavljena liticama pohote...

Svake veceri obredi ravnoteze

u podnozju bola..

Bojio sam ti poglede dugama

koje su spajale nebo

i more oko nas

na mojim dlanovima

odisali su tvoji uzdasi krhkoce

tamo gdje je nebo izviralo

i riba sarala brzak

uz pleksus suhog asfalta

jecali su Bogovi

na bujici strasti smionih snivanja

ljubio sam ti celije drazesti ...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Sultani Sejmen iz Istambula

Ljubavna

U pomahnitalom okruzenju