26. stu 2007.

Iz sjecanja na tebe

Volio sam te uz grmljavinu

ranog proljeca

svih onih kisnih veceri

kao ova veceras

na krtcnjaku plantaze su nicali

zaneseni nasi snovi

na pupoljku divljih ruza

nada u nedogled ljepote cvjetala

u blizini mrava usjedlica,

na mravinjacima

dugo bi aksamlucili

s iscekivanjima boljih vremena...

Slijepoj ljubavi

oci otvarali do vasiona

slusali smo sapat

zemlje i miris trava

ljubli se na radjanju sunca

tik u horizontu

pratili let mlaznog aviona...

Zadajala si me

mlijecnim sokom srece

drhtala u koljenima

poplavljena liticama pohote...

Svake veceri obredi ravnoteze

u podnozju bola..

Bojio sam ti poglede dugama

koje su spajale nebo

i more oko nas

na mojim dlanovima

odisali su tvoji uzdasi krhkoce

tamo gdje je nebo izviralo

i riba sarala brzak

uz pleksus suhog asfalta

jecali su Bogovi

na bujici strasti smionih snivanja

ljubio sam ti celije drazesti ...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...