28. stu 2007.

Kroz budne snove prolazis



U korjenju izhitrenih rijeci
jezgro omraze slijedi uzvisen put
nas dvoje uobicajno pretacemo sne
na istim mjestima sretanja pocesto,
pred budjenje postavljas mi zamku
misolovkom,
tvoja pozadina ugnijezdena u mom krilu
misija zudnje,
dodir sredistem dlana po ispupcenju vulve
przenje celija podsvjesti,
bokocrt tvog nalakcenog tijela
na jastuku mastanja
paluba srece,predodjbe kusanja...

Grcis se u zanosu izvijanja kukovima
u noci podrhtavanja
odabiram tvoje najzesce uzdahe,
u njih pretapam moja narastanja
delirijum vragolije...
Stihom pricam da si moguca
i nemoguca
najveca i najljepsa
u svim oblicima
i ti mi vjerujes na svaku rijec...
Vrijeme plodnosti koci nas u opustanju
naglasavas prekomjernu vlaznost
antibebi pilulom
hormonalnim urnebesom u tvom divljanju
i visom medicinom...

Otkocen razum naginje stihiji...

Spojeni celijama dodira i duse
neraskidivom nitim u sredistu
kljucanja,
drzim te za kukove od stakla
ukrsteni nogama i rebrima
lizemo ispljuvane strasti po nama....

Putem kicme i vratnih uvala
sliva se rosni put slican gorskom izvoru...

Satima kruzno, trans u ekstazi
pracen munjama pomracenja
svijesti i podsvijesti...
Onda ukrasavas nas cin utapanja
potopom poljubaca...

Nezadrzive sile sisanja usnama...

Usidravas se pitomo uz uzglavlje
blazenstvo u tlocrtu sumracja
vrh srece nebeskog zrtvovanja
podilazi kozom i nosnicama...

Zatvorenih ociju disemo,
i osluskujemo bubnjeve srca...

Culima zamrlih instinkta
na rubovima tjemena cutimo
novo radjanje,
tvoj jezik s okusom narance
izmedju mojih usana plod raspuklog nara.
Vatrom lave sagorjeva moje razapece...

Vani kamenorezac macolom
rezbari sucut smrti novog dana
i ritam zamaha u ritmu nasih uzdaha
lomi cestice ravnoteze...

Nakon tusiranja susim tvoje kose
i ljubim ramena,
dole nas dorucak ceka
na terasi kraj rijeke
i onda idemo da jedemo
dvije sirnice,dva mlijeka
i dvije kafe,
zacinjene nikotinom.....

1 komentar:

  1. Romantik,slucajno sam naisla na ovaj blog,i mogu ti reci da si me odusevio svojom erotskom poezijom.Meni si jedan od najboljih koje sam ikad procitala,zaista jedan veliki sanjar i romanticar.Lijep pozdrav s mora!

    OdgovoriIzbriši

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...