26. stu 2007.

Izmedju nas vrijeme

Pratim tisinu,

sto ura je na zidu siluje

duga je noc snova,

sto sjecanja obskrbljuje

u mojim sobama vjetri ko na jarbolima

medju zidovima,povijaju me..

izmedju nas vrhovi Alpi

magle prekrile put tebi u sucut

pohod, cekanje neprehodan..

izlistavam dane mucnina bez tebe

vracam se medjusobnim kusnjama

ono kad si se dusom davala

kapima rose na usnama

pojila me zedna ko jelena

na gorskim izvorima....

A noc se odugovlaci evo ova

svijeca gasne i soba mraci

a ura neumorno dura

uduplavaju se minute sutnjom

sekunde poistovjecujem s tobom

s otkucajima tvog srca na mojim grudima

tvoja pojavljivanja poredjenje s radjanjem

a odlaske uvijek sa zvijezda padanjem...

U pjesmama cezljiv ko susna ljeta bez kisa

kroz koridore snova tebi se prikradam

bosa i gola.grize me zub vremena

u strjepnjama i nadama

da su mi samo tvoje usne i ramena

da te izgrlim i izljubim

...pa nek me nema!

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...