5. pro 2008.

Bila si sve

Cekao sam te,te noci stojeci
pod stablom platana
bilo je dva iza ponoci
upisivao te u ratni leksikon mislima
punjen bojevim glavama
u lektiru njeznih proleca
i tmurnih jeseni...

Zebnja sna si bila
oblak pun kisa u meni.

Moja ptica koja je na dlan sletala
u ruku pruzenu ukletom vracu
s planina u sucut noci
s nadolazecim nagonom
zivotinja
zurila, a nigde nestizala iz daljina.

Meni...
pevala i plakala istovremeno
trapezastim oblacima sejala poglede nade
a i ja sam mrcvario pedesetu s kvazikurvama
po nocnim barovima
dok si ti
bacala moje posvete u crna mora
odricala me se hiljade puta
pa se vracala
i sta sad....?
u senci drveca se skrivala samocom
precutkivala pocinjenu ljubav
strastima nasim nasusnim
nakanu snova ranjenim ocima
uz pesme vristalice plakala
sekla samocu jezom i ostrim nozevi
ma...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...