5. pro 2008.

O tebi

sve mi mirise na tebe
ovaj lahor s juga
put mlaznjaka u brazdi
neba
tvoji obrisi koze na jastuku
koje si namerno zaboravila

meni za utehu na nase leto
usana otisci na mojim grudima

sve mi mirise na tebe
one staze nasih setnji planinama

zagrljaji uz stiskanja
cutljive usne kusanja
tvoja ruka sto
je mahala daljinama
oci ceznje kao iz sna
jutra na porodjaju
dana
kise koje si slala pismima pomesane suzama
sve mi mirise na
tebe
knjiga koju si otvarala i citala
pesma koju si pisala...
xxxxxxxxxxxxxxx
Nisam te zaboravio
i kad si nasu ljubav
pustila da pokrije prasina
snovi nasi da zalede sibirskom zimom
oci da prekrije mrena nadanja
ne,ni onda
kad si pola srca dala drugom
mene ostavljala u laticama zaborava
nisam te zaboravio
i ako je sve tako izgledalo
ti mozda ocekivala brzoplet kraj
u kajanjima kao u vrtlogu brzaka tonuo
iscekivao te nenadno u snovima
neprespavanih noci,ocima uprtih u prozore
na javi, krio se tuzan od zlih zena
grcao u vinu opijanja
precutkivao bol u predkomori srca
nisam te zaboravio
i ako tako izgleda
da te nikada necu sresti onakvu
kao onog leta u ulici 29 novembar
grad doteran za praznicko vece
znam i kako si bila odevena
bela providna haljina,grudi nabrekle
guza utegnuta
Boze!
car lepote koja me jos uvek prozima...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...