17. pro 2008.

Unutar mene



Sve pomalo si
ulazila u mene
dodirivala skrivene tajne
bola i ceznje,
rijecima lijecila moje obmane
na krajiccima mene
dodirnula beskraj...

Smijali smo se zateknutih pogleda
kadkad u gluho doba noci
tamo negdje u ceznutljivom delu
gde sam najtanji
porusila bedem..

.....godine su mnozile nasa nadanja
nocne more tjelesnu kapelu
unutar nasih zidina...

Po ugledu na njene lazi
trazio ljubav saputnice
u tebi,
u tvojim slovima
i tvojim snovima
trazio ostrice ljutih nozeva,
u rukopisu suza sakupljao zvijezde...

3 komentara:

  1. I znam da nije meni namenjena,i znam da ti moje ranjeno ne trazis......
    sve vise mi znace reci tvoje,poeto.Iako tajnu tvoju verovatno nikad necu saznati....pisi,ponekad neko pismo i ostali klisei kojih se apsolutno ne sramim,pisi......

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro pises i dobro slikas umjetnice.
    Dolores Zagreb.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Zagrepcanko na komplimentu.Pozdrav u Zagreb!

    OdgovoriIzbriši

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...