5. pro 2008.

Hiperbola erupcija

Budi se uz mene ledjno okrenuta
budilnici jos spavaju ritmom srca
ljubavnici sanjaju svoje mokre sne
njena je pozadina ugnezdena
medju mojim nogama
glas saputav, hrapav i jebizovovan...

moj ud medju njenim guzovima uklesten...

pomera se skala dijafragme
trbuhom,duz kicme golicava jeza
testimonium krvi u nama vri
sumrak mozga zakulisna svest,
pomracenje poljupcima
u mojim polarnim delovima tela pozar...

igramo bezbroj puta istu igru
uvek drugacija prozimanja osecanja
u zadnjem plesu ko u titranju sna
nasa su tela nebom nosena...

ja volim da joj lizem vulvu
usne od karmina da mi da
i kad grc strasti uskipi vrhuncu
uzdahe njene da cujem iz dubina
jecaje strasti da potkrepim pokretima ...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...