5. pro 2008.

Ne ostavljaj me uz grmljavinu

Ne strahuj i ne otpisuj me mila
...ne brini ne ostavljam te samu
pusti nek nam se sapati stope
u narkozi horizonta u jednom danu
budimo sneni,budimo srcima
ne budi unizena explodirajucim recima
ovo je samo zud sto me prozima
budi sazdana od aksiona
moja exstaza uzdaha
pomracenje i zlatno sunce u smiraj
znas da bi i mene ceznje ubile
da tebe nije...
Jesi li cula nocas jelena zov
tamo kraj Drine niz strmu hrid
munje su nocas bucno prolajale
oblaka zracni probile zid..

2 komentara:

  1. Ovo mi je tvoja omiljena pesma..

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tvoja svaka draga Mila,i ona od sinoc takodje,vrati ih nazad sve molim te!

    OdgovoriIzbriši

Pjesniku Dragi Cingelu Prije 5 godina Nedaj pjesniče ugur da te smlati i mene su mnoge ubijale kobi život je jedan, poslije njega niš...