6. pro 2008.

Nokturno u noci

Noc, korak do neba
beskraj cedila
uspinjanje iznad bogova
na ivici zuda sagorevanje...
ewery dey..great beby..
u zanosu govoris
eho reci u eksploziji strasti
vristimo u grcu teela izgubljeni........

...slogan titrajucih reci kovitla vasionu
suze srece,pukotina razuma
duga izmedju zapaljenih sveca
likuje andjelima
ocima me pretapas iz beskraja u beskraj
gorim u tebi i ti u meni
u extazi ludila ptice budis iz nocnog smiraja
zvezda koju sam samo ja video
u horizontu pulsirajuceg neba
sjaj koji je samo za mene sijao ove noci ...
great...!
ewery dey Beby, ponavljao sam
kako si topla i umilna
kako si toplaa...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...