6. pro 2008.

Karika u verigama secanja( za Svetlanu)



Sinuse secanja Svetlana
na album sa slikama
sjete ceznuca ko ugur vaskrsnuca,
tmuran dan kajanja....

Milioni ljubljenja strasnih
hiljade sretanja i osmeha,.
milijarde nadanja i grljenja,
usrani vagoni, zeljeznicki kolodvori,
nesigurni peroni prelazenja
preteski tvoji koferi nosenja,
i moja skakljiva cekanja...

Voleo sam te do neba Svetlana....
voleo cistim detinjim bicem draga,
tvoje nevine vatre, usne tvoje i suze voleo,
i ljubio te, vatreno,strasno i vecno
svih onih dana i noci,
kao da nikad neces od mene otici...

Da sam mesec lutalica,govorila si
fanaticni pesnik i ljubavnik,
pripovedac evandjelja,
samozaborav i sanjar zvezda...,svasta si mi govorila...
....a znam, to vise nije ni vazno...

Kojim tajnama radosti,kojim uznosenjem,
s kojim bogovima si me poredila...
Andjeo strazar bdio je nad nama tih noci
uzimanja i davanja,
i sve nase tajne verujem i sad zna,
ta ljeta u mimohodu sto su zurila..


I onda sve kad je proslo
zacaranim krugom vremena
u plac si mi padala na rastancima,
ko beli zastori nasi su dani,
krilima andjela odleteli...

Kao strah smrtnika u noci
kad mu se tracak svetla javi
molitvu molio u retarti
klececi pred tobom golom
ponizen pozudom ljubavi...

.....Svaki put drugim suncem,
drugim cuvstvom si me ljubila,
i kada su plejbeji navaljivali
da bi tvoja bedra samo kusali,
glasovi tvog umilnog grla
samo su zame odzvanjali...

2 komentara:

  1. Kojim tajnama radosti,kojim uznosenjem,
    s kojim bogovima si me poredila...
    Andjeo strazar bdio je nad nama tih noci
    uzimanja i davanja,
    i sve nase tajne verujem i sad zna,
    ta ljeta u mimohodu sto su zurila..

    hej bre,oces li napisati i za mene jednu?
    Divno bez reci sam ostala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na komentaru,dopalo ti se jelde,nisi morala anonimmo da pi pises,mogla si bar napisati svoje ime tu..da znam ko mi urucuje takvu pocast...pozdrav ti u svakom slucaju!

    OdgovoriIzbriši

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...