10. pro 2008.

O cemu pod pokrivacem sanjaris

O čemu pod pokrivačem sanjariš pesniče moj dragi,
ljubavniče nežan i mio?
Zar nisam više dakle ono nežno biće što si ga nekad strasno želeo i snio?
............
Osećam da sonet na usni mi seva dok vas gledam u samoći koja je bolna.
Vi me podsećate na dvopek iz Sevra izmešen rukom velikoga Klodiona.
Koređo bi vas naslikao u Antiopi da je video vaš stav i vaše gole draži,
tako vas i ja volim,
droljo što me opi,
Lafarej uzalud takve Venere traži.
Vama bi pevao svoj heksametarski stih,
divna droljo,čiji ljubavnik sam ja,
s mukom mirisne stihove ko u starih majstora tih koji se,
gubeći svest čitaju jednom rukom....


Deo iz pesme Alfreda Delvoa 1825-1867 'pesnikova jebačina'

Broj komentara: 6:

  1. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandra,sutra cemo to uciniti i savladati tu lekciju,sad idem na spavanje,kasno je,a rano ustajem,ljubim te do sutra i molim da se strpis!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro vece profesore,cekajuci na novu lekciju zamolila bih vas da uklonite moju prvu gore ispisnu reakciju ako vam nije tesko,valjda dovoljo znate o meni za sad,sacuvajte me dalje propasti,molim lepo?Sve najbolje,pozdrav iz Groningena

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra pozdrav na sever Holandije,evo gledam i ne znam koja je bila prva.Malo mi tekst bar sa pocetka spomeni i izbrisat cu.Ja i ne vidim postovana profesorice Sandra nista lose da ste Vi ovdje izjavili,sto bi vam narusilo vas moralni kredibilitet..

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala opet,i na neizmernom zadovoljstvu koje me obuzima citajuci i nanovo iscitavajuci tvoje cudotvorne igre recima,majstor si pravi.Izvini ako sam te uznemirila,trebim kompjuter od raznih virusa,ne zameri na nepoverljivom tonu.Zao mi je sto Francuski ne parlam,napisala bih ti ljubavnu zauzvrat.Isto tako,odlican ti ovaj iskukicani mudogrejac,mnogo sam se oraspolozila kad to videh.Moja pisanija neznam hocu li ih se usuditi objaviti,no to i nije bitno.Drago mi je da sam te srela u ovom paralelnom svetu.Magla je,hladni sever putuje, sve do tebe zvezdo lutalice, odpozdravljam te po ovom jatu divljih guski sto bas sad proletese na putu ka Jugi.Budi dobar i voljen onako kako do sad jos nisi bio.Sandra :)

    OdgovoriIzbriši

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...