5. pro 2008.

-----Da nije ljubavi-nebi svita bilo,pevao sam joj...


Dolazila bi da prespava
jutrom mi slagala sazvakan ves
koji je moja ves masina prezivala
kosom je milila mojim grudima
citala mi knjigu, a ja sam joj prst pusio
voleo sam je gledati u oci dok svrsava
s usana i iz ociju njenih curio je nektar
bradavice kad mi prave brazde po grudima
sto sam voleo,
i kad je u pticijoj perspektivi
njeni obrazi rumeni,zajapureni
Boze!
usklik srece koji vecno traje
tren u vremenu zaledjen...

Gazila bi zbunje zivota do nas
bezala meni i od mene
uprkos stravama
trazili je poternicama
po stubistima zivu il obesenu
a meni je
uvek se vracala
mirisala na lavandu i bambus
donosila mi miris omame
u jastuke skrivala ceznju...

Sakupljala nacionalno smece
moje stihove koji nista nisu govorili
a volela ih je ko nikog na svetu
sms poruke koje su licile ko dete detet
u...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...