6. pro 2008.

Neka nas prati samo vetra muzika,i kisne kapi po prozoru...

I do u zoru
nek se topimo u lavi sna
sladunjave strasti
tvoj svet je mrena mog slepila
a pohote u naletu
mreza paukova...

Lud sam za tobom nocima
vuce me okus tvojih usana
przenje u zenitu srca
cari pupka
pulsiranje u spolovilu
ti si mi jedino svitanje u ogledalu...

Priznajem..!
Vec si mi misterij bludnih pesama
logov vansebljenja
u retarti uzdaha ushicen
tvoja stopala drzim u dlanovima
ti moje spolovilo vrelo u rukama
ljubis usnama...

Dizem te nebu i zvezdama
ja znam da si ti njezna i umilna
krhka poput mladih godina
u pokretu bludnicenja razuzdana
oslonjena na noc besanog ludila...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...