6. pro 2008.

Orijental

Bila je neobicna stranica zivota
jedno leto iz snova
i nekoliko slova sto zute
zbog obrta tuge i osmeha
zavrtela razum slepilom,
pravila mracnjak u meni.....
iz kurtoazije citirao joj velikog Cezara
tesio je kao dete koje je rodila roda
samo meni
laskao osmesima od uva do uva
nudeci reci utesitelja
i spasitelja svetova
ljubio mini grudi
s par malih mladeza
kruzno ka raspecu
sarao prstima
nikad manje a lepse
govorio joj
lizao uglove spoticanja
tamo dole na raskrscu strasti
rosila bi
na rubu svetla hotelske sobe
drhtala
u igri senki zudno s uzdasima
uz mene se savijala
jezdio bi vrletima
njenih ramena i kukova
miris parfema i znoja
od pozadi bila je obilna
priznam,
znala je da se namesti
u okosnici njene kose
razbacani uvojci
bilo je lepo videti je s ledja
kazem vam
sunce medju nogama
vagina izbacena
kosa rasuta po ledjima
u crnoj noci s mnostvo reci
pevali aleluju...
......tesio je izvaranu od svalera
to jutro
govorio joj da je moja Carina Can`t
da ima muda i da se udostoji
da ne lici na jeftinu balerinu
iz rot miljea...
vadila je mobilni koketirala s nekim
bilo je neprijatno praviti se lud
verujem nije ga volela,
pa ni mene ta sreca nije htela,
....noc u spomen na nju u aleji mimohoda...

2 komentara:

  1. I ova mi pesme nesto poznata znam kome je posvecena .....

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga B,ova poema je posvecena doista jednoj devojci,ali nije tebi maco..

    OdgovoriIzbriši

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...