5. pro 2008.

Coutrubata viscera nostra

Tada nisam bio uz tebe
kad si svoje sne u crne oblake
na noc i na nas bacala
kad su tvoje suze meni potopom pretile
kad se lomila izcezavajuca duga
puna bola po nama...
Blagodario sam kao vedar dan
sa zapadom sunca u tamnu noc
psovao daljine sto mi te nema
dozivao te i zagrljaj sirio nebu
grlo je jecalo smrekovinom
kajanja neka unakrsno zigovima prozeta...
Kupao se poput nimfe
u tvojim blazenim ocima
kad god smo bili skupa i u zagrljaju
i u svim mojim snovima koje sam sanjao
Voda nam je bila ogledalo,izvor strasti
kupali se nakon i prije seksanja
pucina nebeska suncem rasporena
pogled s terase u nedogled misli
tvoji prozori umiveni kisama
i njih sam voleo
tvoji poljupci od leta do leta
s mirisom pitome ruze
zanemela je rec u daljinama
ti si zalivas mirisne dunje suzama
a pauk plete mreze storama...

Nema komentara:

Objavi komentar

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...