6. pro 2008.

U predvorju Pakla

Noci vecno gladne tvojih pogleda
snovi te zeljni ostase
ti recima samo odevna
bogovi pijani u paklu pospase
vatra dogoreva..

Evo noc se kruni stota
ja i ti u basti raja...

Mirisu madarine,rascveto ruzmarin
ko u vece blagog smiraja
iz pepela sintakse tvojih reci
nicu nasa deca ko iz raja...

Govorim da su mali andjeli
milujuci te po kosi
a iz nista nebo doliva zaborav
mutnim kisama prkosi...

Smisljam rezervnu bol
oboruzan snagom bludnih vetrova
na tvojim grudima upisujem secanja
zlu netrebalo,do dzavola...

2 komentara:

  1. O čemu pod pokrivačem sanjariš pesniče moj dragi,ljubavniče nežan i mio?Zar nisam više dakle ono nežno biće što si ga nekad strasno želeo i snio?............
    Osećam da sonet na usni mi seva dok vas gledam u samoći koja je bolna.Vi me podsećate na dvopek iz Sevra izmešen rukom velikoga Klodiona.Koređo bi vas naslikao u Antiopi da je video vaš stav i vaše gole draži,tako vas i ja volim,droljo što me opi,Lafarej uzalud takve Venere traži.Vama bi pevao svoj heksametarski stih,divna droljo,čiji ljubavnik sam ja,s mukom mirisne stihove ko u starih majstora tih koji se, gubeći svest čitaju jednom rukom.... Deo iz pesme Alfreda Delvoa 1825-1867 'pesnikova jebačina'
    pusa od zrenjaninke

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo pise romantik,ova mi se posebno dopade.

    OdgovoriIzbriši

Nemam vremena

Memorija iz proslosti se odrzava nekako, dolazi, pa se smanjuje al traje ... U skoli postojale su dvije procjene: "ima vremena&qu...